Mitä sä ny parista öttiäisestä.. ei ne mitää... Tuosta tulee melkein mieleen "Hämähäkkien hyökkäys". Pienenä se oli kaamia elokuva.
Lomalta paluu. Aina ilahduttavaa.
Flipperikikka. (mpg)
Odottamaton yökkäys telkus.
Kerran bloggaaja, aina bloggaaja
3 weeks ago

2 comments:
Mikä tahansa missä on William Shatner, on pelottava.
Haaste! Pomps!
Post a Comment