Klassikko. Matti Nykänen hevostallissa.
"Vittu ihan varmasti ja se on näin"
Tulevaisuuden kuntoilua.
Windows/Mac käyttäjien eroja.
Evoluutiousko.
Kuninkaallista puristelua.
Uusi Boratin traileri.
Kerran bloggaaja, aina bloggaaja
3 weeks ago

5 comments:
Evoluutio ja prinssitissi! Mahtavaa :D
Juu, kyllä kulissit rapisee heidän korkeuksiensa ympäriltä.
Hyvä, että nuori nainen saa prinssiin vipinää, kun taas drinkkilasi tekee tulevan kuninkaan niin väsähtäneeksi.
Minä kuulkaa menin ja katsoin Matti-videon alusta loppuun. Mikä lie mielenhärö siihenkin ajoi. Nyt on kovin kummallinen olo.
"Vittu ihan varmasti ja se on näin"
"Se on silmänlummetta!"
Post a Comment