8.1.06

Kyllä mieltä saa muuttaa

Ihmiset ovat melko hauskoja ollessaan lähes fanaattisia jostain asiasta. Ja myöhemmin sitten joko a)hissukseen tekevät sitä mistä viimeksi ilmoittivat, että eivät koskaan tai b)kovaan ääneen julistavat nyt sen asian nimeen mitä viimeksi inhosivat.

-Mä en ikinä tosiaankaan tuu tekemään mitään mallintöitä.
-Ai, mikset? Sillä vois rahottaa sun opiskelut jos sitä tekis siin ohessa.
-Joo ei tosiaankaan. Mä oon kokeillu enkä tosiaankaan tuu ikinä koskaan tekemään sitä. Se on vaan niin helvetin typerää. (sensuroitua juttua miksei enää ikinä)
-No mut hyvä puoli on, että sun ei oo ees pakko. Kun muutenkin on noi asiat hoidossa.

Tytön kuva on nyt mallitoimiston sivuilla.

-Hah, ehkä duunis joutuu käyttämään windowsia mut himaan en koskaan tuu laittamaan xp:tä. Tää linux toimii ihan hyvin mun kotikäytössä.

Asennettuna XP kotiin ja kehuja kuinka toimiva järjestelmä se on.

Lopetan koko typerän bloggaamisen. Tai ainakin pelkän linkittämisen.

Blogi löytyy top-listalta kevyesti nousussa ja lukuisia merkintöjä joissa pelkästään linkkejä.

3 comments:

Kaura said...

Ystäväni Ohi Ammuttu tuumaa, että takki on sitä varten, jotta sitä saapi kääntää.

justsopivasti said...

Joo.

Näin oon huomannut että nykyään on tapana. Eikä oikeastaan haittaa kääntäminen. Typeräähän on pitää siitä väärästä mielipiteestä kiinni väkisin jos asiat ovat jälkeenpäin muuttuneet. Eniten ehkä sapettaa se julistaminen. Juu, se.

Kaura said...

Joo, julistaminen. Ja se, jos ei suoraan voi myöntää takinkääntelyä (OA esmes myöntää ja on lisäksi ylpeä hankkimistaan takinkääntökisan pokaaleista). Lisäksi xtuttaa hirvenä, jos joutuu ajattelemaan "mitäs minä sanoin".