29.12.05

Uhkailu ja kiristys

Ainakin lapsille yleensä opetetaan, että uhkailuilla, kiukuttelulla ja kiristämisellä ei saa tahtoa läpi. Samaa toteutetaan myös terroristeihin. Tarkoitus on osoittaa, että viekkaudelle tahi vääryydelle ei kunnian kukko laula.

Vaan kun toimitaan asiakkaiden kanssa, kuluttaja tai yritys, niin jo on toinen ääni kellossa. Vaikka virhe ja siitä johtuvat kustannukset olisivat puhtaasti asiakkaan itsensä tekemät niin jo palvelua antava yritys kumartaa syvään ja pahoittelee. Anteeksi, anteeksi.

"En tiedä nyt missä tää vika on tullu, mutta jos te ette tätä nyt korjaa heti niin viedään meidän asiakkuus tuonne muualle. Kyllä palveluntarjoajia riittää katos. Ja sieltä on joku luvannut sitä ja tätä ja vielä kuun taivaalta"

Vie saatana! Vie perkele niin kauas, ettei ikinä enää! Joojoo, on luvattu persettäkin vielä kaupanpäälle.

Saatanan maksavat asiakkaat.

3 comments:

pyksy said...

:) tuohon ei voi muuta kuin nyökätä.

Gaia said...

Kyllä! Puhut suullani.

justsopivasti said...

Vituttaa jo pelkkä ajatus niiden puolesta ketkä päivästä toiseen joutuvat moisten mulkkujen kanssa asioimaan kaiket päivät.

Olen asiakas ja vaadin palvelua!!!