Itsekin sillä tiskin toisella puolella työkseni seisovana voin kyllä allekirjoittaa tuon asiakaspalvelujutun loppukaneetin täysin. Hyvä asiakas saa hyvää palvelua, huonot nuivempaa ja ne kaikki muut korrektia ja ystävällistä, muttei mitään ekstraa.
Voihan sitä löpistä kaikenlaisia ideaaleja siitä, miten asiakaspalvelun pitäisi olla aina yhtä laadukasta, mutta ideaalit ei poista sitä faktaa, että asiakaspalvelija on ihan oikea ihminen, joka tuntee nälän ja vessähädän lisäksi ihan aitoa vitutusta ja iloa.
Ja hyvä asiakas on siis hyvin ja kauniisti käyttäytyvä asiakas, ei se, jolla on tai joka käyttää eniten rahaa. Yleensä siellä kassan/tiskin/luurin toisella puolen kun on duunari, jonka tuloihin ja elämään asiakkaan käyttämillä rahoilla ei ole mitään (suoraa) vaikutusta. Asiakkaan käytöksellä taas on välitön vaikutus duunin mukavuuteen.
1 comments:
Itsekin sillä tiskin toisella puolella työkseni seisovana voin kyllä allekirjoittaa tuon asiakaspalvelujutun loppukaneetin täysin. Hyvä asiakas saa hyvää palvelua, huonot nuivempaa ja ne kaikki muut korrektia ja ystävällistä, muttei mitään ekstraa.
Voihan sitä löpistä kaikenlaisia ideaaleja siitä, miten asiakaspalvelun pitäisi olla aina yhtä laadukasta, mutta ideaalit ei poista sitä faktaa, että asiakaspalvelija on ihan oikea ihminen, joka tuntee nälän ja vessähädän lisäksi ihan aitoa vitutusta ja iloa.
Ja hyvä asiakas on siis hyvin ja kauniisti käyttäytyvä asiakas, ei se, jolla on tai joka käyttää eniten rahaa. Yleensä siellä kassan/tiskin/luurin toisella puolen kun on duunari, jonka tuloihin ja elämään asiakkaan käyttämillä rahoilla ei ole mitään (suoraa) vaikutusta. Asiakkaan käytöksellä taas on välitön vaikutus duunin mukavuuteen.
Post a Comment