10.4.06

Luulin et

Mä luulin et Just Sopivasti on nainen.


Yllättävää?

8 comments:

Anonymous said...

Hä?

Ohari said...

Emmäkä.

Sun äitis said...

Enkä mä.
(Edes ennen kuin olin tavannut herran oikeessa elämässä)

Kuraattori said...

Mistähän sellasen luulon on saanut? En mä kuvitellutkaan että Just ois nainen, enkä osais kuvitella vieläkään.

justsopivasti said...

Jaa-a.

Ehkä se ei lue tätä?

Anonymous said...

Testataan! Elikäs haastetta pukkaa:

Haaste: Haastan muutkin tekemään Putkiaivotestin ja julkistamaan tuloksen blogissaan. Ensimmäistä testikertaa ei lasketa ja testin saa tehdä monta kertaa, mutta harjoitteluun ja viralliseen kellotettuun testiin saa käyttää aikaa enintään viisi minuuttia. Haasteesta täytyy ilmoittaa haastetun blogin kommenteissa ja omassa blogissaan.

Lisää tietoa blogikirjoituksestani.

Anonymous said...

Mulle se on ihan sama.

justsopivasti said...

Ei muuten o.