Ostin joitain hetkiä sitten pippurimyllyn. Sen lisäksi, että se on kohtuullisen tyylikäs, on sillä myös ilo pyöräyttää rouheet ruokaan kuin ruokaan.
Kaurapuuroon en ole vielä rouhaissut. Vielä.
Kerran bloggaaja, aina bloggaaja
3 weeks ago

3 comments:
Suosittelen rouhaisemaan myös kaurapuuroon. Nam!
Eikö ookkin mukava olo kun on ostanut jotain uutta?
No on!
Ylipäätään.
Post a Comment